Kancelář
Obchodní referent odpadového hospodářství a péče o zákazníky
Do našeho obchodního oddělení hledáme energického obchodního zástupce nebo zástupkyni, kteří mají zkušenost z odpadového hospodářství a kteří se stanou nepostradatelnou součástí týmu a budou aktivně rozvíjet obchodní příležitosti a pečovat o vztahy se zákazníky.
Co vás čeká?
- Vyhledávat nové zákazníky a pečovat o ty stávající
- Evidovat odpady z provozoven
- Připravovat cenové nabídky a kalkulace
- Vést obchodní jednání, uzavírat smlouvy a dodatky
- Zajišťovat a evidovat přijaté objednávky
- Spravovat zákaznická data v interním systému
- Chystat podklady pro fakturaci
Jaké kvalifikační předpoklady byste měli mít?
- SŠ vzdělání (VŠ výhodou)
- Reálné zkušenosti v oblasti odpadového hospodářství
- Dobrou uživatelskou znalost MS Office
- Samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti
- Komunikační a obchodní dovednosti
- Základní jazykové znalosti AJ nebo NJ
- Řidičský průkaz sk. B
Co vám můžeme nabídnout?
- Zodpovědnou práci pro přední a stabilní společnost na trhu v oblasti nakládání s odpady
- Příjemné pracovní prostředí v nově zrekonstruovaných prostorách provozovny
- Odpovídající finanční ohodnocení, po zkušební době osobní ohodnocení, pravidelné odměny, 13.mzda
- Pracovní smlouvu na HPP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené, 1 Sickday
- Řadu nadstandardních zaměstnaneckých benefitů jako je příspěvek k narození dítěte, rekreace dítěte, zájmová činnost dítěte či jeho ozdravný pobyt, jubilejní a věrnostní odměny, Edenred kartu, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění, příspěvek na Multisport kartu, týden dovolené navíc, příspěvek na stravování, mobilní telefon, očkování
- podporu v dalším vzdělávání
Nástup možný ihned nebo dohodou.
Jestliže Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis společně s motivačním dopisem. Těšíme se a děkujeme za odpovědi.